[Linux] YNT: Re: Yahoo! da linux forumu

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Fri 08 Jun 2001 - 19:12:56 EEST

Hangi hatların verimli kullanılmasından bahsediyorsunuz. Ulakbim hatlarını
zaten öyle frapanca kullanıyorki yurt içinde alınmakta olan mirrorları
tekrar alıyor. O yüzden bu kadarcık bir mail alışverişi zaten bomboş ve
yeterince fazla olan hattı :)) sanırım yormaz. Bu arada bu benim listeyi
yahoo üzerine alma fikrimi desteklemem anlamına gelmiyor ben hala yurt
içinde kalsın diyorum.

iyi günler

Levent YILDIRIM