[Linux] Re: Network Computer

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 08 Jun 2001 - 17:09:30 EEST

On Friday 08 June 2001 15:20, you wrote:
> merhaba;
>
> Öncelikle part. konusunda yardımlarınız için teşekkür ederim. En kısa
> zamanda deneyip sonucunu yazacağım. Bundan bir süre önce IBM network
> computer (nc) teknolojisini açıkladı. bir süre sonra Görkem ÇETİN nc'nin
> linux üzerinde -yanılmıyorsam- yapılabileceğini ve bununla ilgili web
> adresi vermişti. Acaba bu konuda yeni bir gelişme var mı?
> İşyerimde -her odada- bir sunucuya bağlı iki veya üç nc çalışıyor.Her
> odadaki sunucu da win 2000 server yüklü. Netscape ve anonym kullanıcı
> [...]
Makina basina 2 3 nc mi ? Alla alla az degilmi ya. Sole bi en az 10 tane
falan olmasi gerekir diye dusunuyorum.
Gecen Diyarbakir maliyesimi gelirler genelmudurligumu deftardarligimi iste
ole bi yerdeydim, Almislar Acer NC uzerinde Win2K bide WInCE sanirim var.

Exel ve netscape yukledim baya iyi calisiyordu.
ve en azindan 15 tane nc vardi orada.

Neyse. Sonuclari burdan duyurur yada bana gonderirmisin. O cizhazlara benimde
ilgim var.

Tesekkur ederim.

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr