[Linux] Re: Squid

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Fri 08 Jun 2001 - 14:22:00 EEST

Selam...

Alper Oguz demiski;

> Squid'in shutdown_lifetime 30 seconds diye bir secenegi var. Client'lar
> acisindan onemli degil, bunu 5 sn gibi birsey yapsam zarari var mi?
> Aciklamasinda sadece clientlarin soketleri icin bekleme suresi diye
> yaziyor da.

Bendeki aciklamasinda söyle diyor:

<<shutdown_lifetime (seconds)
<<Gibt die Zeit an, die squid nach dem Erhalt von entsprechenden

<<Signalen noch wartet, bis alle Verbindungen getrennt werden.

Yani Clientten bir sinyal geldi diyelim.... Squid bunu kabul ediyor..Kabul
ettikten sonra KAC SANIYE DAHA bekliyeyim ve daha sonra BÜTÜN baglantilarimi
koparayim ...cogu kitaplarda böyle bir özelligin ( mesela Proxylerde ) o
kadar yararli olmiycaginida söylüyorlar ama genede karar sizin....(
denemedim hic yararli veya yararsiz bir sey diyemem )

erkaN