[Linux] Off-topic : Liste hakkinda

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 23:56:35 EEST

Selam All,

Bu listeden adresimin alinip bir spam listesine konma olasiligi yuksek
midir? Mesaj trafigi bekledigimden cok cikti, amerika uzerinden
dolastirmak istemiyorum, ama simdiye dek temiz kalmis accountlarimdan
birini spammerlara kaptirmak da istemiyorum.

Yanitlari liste uzerinden atmazsaniz (cinnet@usa.net'e atarsaniz) off-topic mesaj atma konusunda
vicdanim daha az rahatsiz olur :)

--
"Bother," cried Pooh, as he sold Eeyore to the glue factory.
Sevgiler,