[Linux] Re: ** sendmail relay security sorunu **

From: Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 16:39:41 EEST

Sendmail relay hakkını verirken maili gönderen kullanıcının kendisinde var
olup olmadığına bakmaz. Bakmasını sağlamak için smtp auth özelliğini
kullanmanız gerekir.( 8.10.1 'de bu destek var mı tam bilmiyorum ama 8.11
serisinde var.) Başka bir yöntemde (listeye eskiden gelen maillerden
duyduğum) "pop before smtp" gibi bişey. İki yöntemi de hiç uygulamadım. Bu
yüzden ayrıntıya inemiyorum. (İnen birileri bulunur umarım :))