[Linux] Re: SSL

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 23:07:38 EEST

Deniz Sec wrote:
> slakware 7.1 makinemde ssl hizmeti verebilmem icin neler yapmaliyim? ope=
> nssl
> ve openssl-engine 'i kurdum. Dokumanlarda CA.pl den bahsediliyo ama yerin=
> bulamadim . Yoksa tumden yanlis bi yoldamiyim?

SSL hizmeti vermek ne demek? SSL ile HTTP baglantilari yapilabilen bir
web sunucusundan soz ediyorsak, mod_ssl destekli bir apache sunucusu en
uygun alternatif gibi gorunuyor.

mod_ssl'i cekip icerisindeki INSTALL dosyasini okursaniz adim adim
aciklamalarina ulasabilirsiniz.

Eger SSL ile kullanima uygun olan X509v3 sayisal sertifikalarindan soz
ediyorsak openssl paketinin icerisinden cikan uygulamalar yeterli
olacaktir.
openssl dokumantasyonuna goz atmalisiniz...

selamlar,
-bd