[Linux] Re: ** sendmail aliases TEKRAR TEKRAR **

From: Baris Simsek (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 12:40:36 EEST

Aman dikkat!

/etc/aliases.db'yi /etc/aliases'a cevirmeyeceksiniz. aliases.db 'newaliases' yada
'makemap hash /etc/aliases' komutunu verdiginizde olusturulan bir veri tabani dosyasi. Yanlislikla alias'lari ucurmayin.

Yapmaniz gerekenler:

# rm /etc/aliases.db
# makemap hash /etc/aliases.db < /etc/aliases (yada newaliases)

sorun boyle duzelecektir.

On Wed, Jun 06, 2001 at 09:19:34AM +0000, ozaslan@itu.edu.tr wrote:
> Ben başta yanlışlıkla sendmail ile birlikte postfix i de kurmuştum. Verdiğiniz
> komutu kullanınca şu çıktıyı aldım. postfixe göre map var sanırım. Bunu nasıl
> değiştirebilirm. /etc/aliases veya /etc/mail/aliases a nasıl çevirebilirim?
> Sendmail cf içinde /etc/aliases tanımlı...
>
> [root@kardelen /etc]# ls -l /etc/aliases.db
> lrwxrwxrwx 1 root root 23 Jun 1 13:04 /etc/aliases.db -> /etc/
> postfix/aliases.db

-- Attached file included as plaintext by Listar --