[Linux] Re: Ortak Mail Programi

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 16:51:33 EEST

Hello Murat,

Tuesday, June 05, 2001, 5:42:27 PM, you wrote:

MK> Selam,

MK> Sadece sunu soylemek istedim windows icin ext2 driverlari var. 98 icin
MK> artik gelitirilmesi dursada read-only olarak, NT ve w2k icin ise
MK> read-write olarak ext2 driverlari mevcut. Yine Linux dan bildigimiz mtools
MK> un win icin tam tersi islemi yapan yani ext2 okuyan, silen ... ltools var.

MK> Bu durumda eger amac sadece mail okumak ise win9x icin read-only driver
MK> kullanilabilir. Nt filan icin read-write da kullanilabilir.

butun bunlar bir karisiklik.yapilmasi gereken *nix mesajlarini
destekleyen bir mail programi destegi hepsi o kadar.yoksa windowsun
linux dosya sistemini gormesine gerek yohk.ve windowsa ait bir
partisyonun linuxda mount edilmesi.

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr