[Linux] Re: Sylpheed ve Gnu Privacy Guard

From: Fatih Ozavci - Security Manager (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 01:11:22 EEST

        Arkadaslar ben sorunu cozdum sylpheed-claws-20010516.tar.gz olarak internette bulebileceginiz
yamalanmis versiyonu gpgme destegi ile geliyor... yanliz derlerken ./configure --enable-gpgme demeyi
unutmayin.... gercekten ben son zamanlarda bu mail programini cok taktir ediyorum... acayipte hizli.....
hep sorun atacak deiliz ya birazda cozum atalim... kalin saaalicakla....