[Linux] Re: Fwd: Re: Re: Pine'da attachment problemi

From: Nazım Koç (kocnazim@superonline.com)
Date: Sat 02 Jun 2001 - 18:19:07 EEST

Merhaba,

> Kendi kendinize sistem i=E7inde mail atarak sorunu =E7=F6zmeye =E7al=FD=
=FEabilirsiniz.

Haklisiniz. Kendi yazdigim bir mail'i postpone edip tekrar compose
yapinca butun turkce karakterler bozuluyor.

> Sistem i=E7inde sorun bulamazsan=FDz arada superonline g=F6r=FCn=FCyor. S=
OL bozuyor
> olabilir. Neden benim gibi do=F0rudan kendi makinan=FDzdan g=F6ndermiyor=
 sunuz?

Ben zaten gonderici olarak kendi makinemi kullaniyorum.
POP3 server olarak da Superonline ve Yahoo'yu kullaniyorum.

Sorun sanki teshis edildi gibi. Sorun bendeki Pine ayarlarinda.

=2Epinerc icinde "character-set=3DISO-8859-9" satiri mevcut.
=20
Acaba baska oneri var mi ?

Saygilarimla,
Nazim KOC