[Linux] StarOffice'de font

From: Serdar Ozler (sozler82@yahoo.com)
Date: Fri 01 Jun 2001 - 20:08:07 EEST

Selamlar.

Benden bir soru daha :)

StarOffice 5.2 kullaniyorum ofis paketi olarak, turkce
font icin de Mandrake'deki DrakFont ile Windows'taki
truetype font'lari yukledim. Fakat soyle bir sorun
var:

Ornegin turkce Arial ile yazmak istiyorum.
StarOffice'teki hicbir font listesinde Arial'in adi
bile gecmiyor. Ama font kismina "Arial (Tur)"
yazdigimda o fontu kullanabiliyorum. "(Tur)" yazmazsam
bu sefer turkce harfleri kullanamiyorum.

Neden StarOffice bu fontlari kullanabildigi halde
listesinde gostermiyor?

Bir de hangi fontu kullanirsam kullanayim, print
ederken hicbir turkce harf cikmiyor. Daha onemli bir
problem de bu tabi, bircok yerde bu soruna cozum
gordum, ama islem cok uzun geldigi icin ugrasmak
istemedim :)

Simdiden tesekkurler.

=====
Serdar Ozler