[Linux] chdir problemi

From: Ender Hikmet KILICOGLU (ender@kilicoglu.nom.tr)
Date: Fri 01 Jun 2001 - 10:43:36 EEST

merhaba

elimde ayni dizin altinda 2 alt dizin var tüm ls -la ile görünen haklari
ayni (alt dizinlerde ayni). Bir program (couurier imap) birine girip
sorunsuz çalisiyor digerine giremiyor. Dizinlerin sahibi olan kullanici ile
girip her ikisine de ulasabiliyorum. Ayrica baska programlarla da denedim
ayni sorun ayrica denedigim uygulamayi ayni user'a degistirdim denedim sonuç
degismedi. chmod -R u+s g+s dedim olamadi siz ce ne olabilir?

Ender KILIÇOGLU