[LINUX:25897] Kernel update sorunları

From: Özgür Selim (hakana90@crosswinds.net)
Date: Wed 28 Feb 2001 - 23:39:56 EET

kernel' 2.2.15' ti onu 2.2.17' ye yükselttim
eski kernel' de (2.2.15) görülen mount edilmiş DOS-FAT partisyonlarını
şimdi göremiyorum.Açılışta takip edip sorunu anladım aynen şöyle diyor
Bu arada primary master' da ilk harddisk (windows' a ait 3 partisyon),
secondary master' da (Linux' a ait 2 partisyon biri "/" diğeri ise swap
alanı olarak) ikinci harddisk
"/dev/hda1 wrong major or minor numbers"
"/dev/hda5 wrong major or minor numbers"
"/dev/hda6 wrong major or minor numbers"
Sanırım bu major numaraların kaç olacağını da buldum ama bu konfigurasyon
dosyasını bulamıyorum eğer bulabilirsem oradaki değerleri değiştirerek
sorun çözülecek herhalde.
Kernel' i değiştirdiğimde birkaç sorun daha oluştu.Bunlar da sırasıyla şöyle
"can't locate ES1370 module" bu ses kartımla ilgili
"can't locate USB modules"
Son olarak da Kernel header .........<Failed> diyor.
Yardımlarınızı bekliyorum