[LINUX:25840] YNT: Re:

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 27 Feb 2001 - 14:02:17 EET

serdara katiliyorum..?u 33600 isa modemlerden ozellikle rockwell chipsetli
ve jumper ayarli olanlardan bir zamanalar cok kullandim..bir zamanlar
diyorum elimde 6-7 tane vardi bilgisayarlarimi sattikca onlarda uzerlerinde
takili gitti ve su an elimde hic yok..fellik fellik ariyorum...ozellikle
dahili ve linux+performans destegi isteniyorsa adam gibi o isa modemlerden
bulsaniz ii edersiniz derim..herekese tavsiye olunur...bence kalite
natulihh..