[LINUX:25817] RE: 25775] KMail Crash!..

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 18:00:22 EET

cozumu bilmiyorum ama bendede ayni sekilde kmail cokuyor ve bide utanmadan bug
icin mail gonder diyo yaw zaten mail gonderemiyom hatayi nasil gonderiim. Neyse
su sira postfix ile ugrasiyoruım, kmaile postayi yerel e atacan diyecem
becerirsem yazarim ( yalniz biraz uzun surecek, su siralar pek vaktim yok)
memory