[LINUX:25815] RE: 25732] Re: yavas internet ve netscape sorunu

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 17:26:51 EET

Mandrake update'den netscape 4.76 yi indirirsen iyi edersin. Bu problemi
aştıktan sonra göreceksin, 4.75 SIK SIK kilitleniyor. Sorununa çözüm olurmu
bilmem ama, edit/preferences/advanced/proxy de direct connection oldugundan
eminmisin. Eger bir proxy uzerinden internete ulasmaya calisiyorsan ve proxy'e
ulasamiyorsan benzer bir hata veriyor sanirsamsa.
memory