[LINUX:25812] sendmail - "To kismida ayni adresler"

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 15:35:40 EET

Herkese merhabalar,

Sendmail kullanilan bir mail sunucuduki bir kullaniciya, "To" kisimda
ayni iki adresi iceren bir mail atiyorum ve kullanici sadece bir mail
aliyor. Yani "To: user1@domain.com, user1@domain.com" iken user1
kullanicisi sadece _bir_ mail aliyor.

Bu user1 kullanicisinin, yukaridaki sekilde, nasil ayni mailden iki tane
(To kismina yazilan adres sayisi kadar aslinda) almasini saglayabilirim?

İyi günler.

Sevgi, Saygi, Linux.

| Osman Demirhan                        |