[LINUX:25809] RE: kahrolasi :(intel etherExpress pro/100 karti(on board)

From: Murat Gezer (gokbilim@hotmail.com)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 13:10:38 EET

Suse 7.0 bulamiyor demissin ama ben gecen hafta musterimize bir makina
kurdum ve hic sorunsuz olarak buldu. neyse eger otomatik bulduramadiysan
sana bir puf noktasi vereyim

/etc altinda conf.modules icersinde gerekli ayarları bulabilirsin.
basindaki # yi kaldir gerekli ayarlari orda bulabilirsin. Veya cok daha
basit bir sekilde yast ile otomatik buldurabilirsin.

Murat Gezer
murat.gezer@comnet.com.tr