[LINUX:25793] Gelen ve giden E-maillerin tek bir adreste toplanması

From: Mehmet UĞUR (mugur@bellona.com.tr)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 07:38:37 EET

Herkese merhaba

 Kullandigim Red Hat 6.2 Mail server'da gelen ve giden E-maillerin kontrolu
 için gelen ve giden E-mailleri ayri ayri iki E-mail adres havuzunda
 toplamak için nasil bir yol izlemeliyim.

Daha önce sormus oldugum yukaridaki soruma hiç bir cevap alamadim. Sorum çok
mu basit geldi yoksa listedeki arkladaslar ilgisiz mi?

Soruma vereceginiz cevap benim için çok önemli ..Bu konuda bir sonuca gitmem
gerekiyor..
Tesekkürler....