[LINUX:25789] Re: kahrolasi :(intel etherExpress pro/100 karti(on board)

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 00:20:14 EET

Selamlar..

Anakartin ureticisine baktiniz mi ? Belki onun sitesinde bir seyler vardir. Bu arada benim bildigim bu kartlar linux uyumlu. Zaten kart olarak pek fazla mevcudu yok, genelde onboard bulunuyor memlekette.

Bir baska enteresan durumda, intel boyle bir kart uretmiyor. Pro 100 serisi var, Pro100B, Pro100+ gibi, birde EtherExpress classic'ler var. Sizdekinin tam olarak hangisi oldugunu tespit edebilirseniz daha elle tutulur yardimda bulunabiliriz. Mesela sizdeki bir Pro100+ ise, sadece driver degil, SNMP programlari dahi mevcut.

Eger hangisi olduguna karar veremediyseniz, Chip'in uzerinde yazanlari belirtebilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

On Sun, 25 February 2001, "A. Gurcan Ozturk" wrote:

> Selamlar,
> Bendeki Intel kart onboard degil ama eepro.o modulunu kullaniyorum RH7
> uzerinde.(EtherExpress Pro100 kartim)

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com