[LINUX:25780] Re: VNCharika

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Sun 25 Feb 2001 - 16:26:41 EET

Uzaktan yonetim araci olarak biraz kisir bir arac. Dosya transferi, uzak port yonlendirme ve uzaktan yukleme gibi bir suru ozelligi barindirmiyor. Fakat bir client dahi istemeden bir web browser icinden bile kullanilabilmesi guzel bir ozellik. Bir porttan server a browserla baglaniyorsunuz (5100 ilk screen 5200 ikinci gibi) ve bir applet calisip size host un ekranini veriyor. Ara sira sapitip kilitleniyor ama bu anlamda gelistirilmis belki de ilk cok platform destekli urun.

Dogan.