[LINUX:25770] Re: Redhat Package Manager

From: Mustafa Ural (mustafa.ural@veezy.com)
Date: Sat 24 Feb 2001 - 21:27:32 EET

Ayni sorunu ben de yasadim. mandrake 7.01 (pcmagazine nin verdigi) uzerine
kde 2.0 yuklemek istedim. rpm leri kurdum. x window acilmadi. qt paketini
indirdim. Kurmak isteyince bunun numaralari 2 ben bunlari acamam dedi.
Gittim yeni rpm i cektim. Ona da ayni cevabi verdi. Bende uyaniklik yaptim.
Paketin ismini degistirdim. Bilin bakalim ne oldu. Yutmadi. :)
Yazim dilim icin ozur dilerim. Ben linuxu sadece kurmayi seviyorum. Biraz
kurcaladiktan sonra birakiyorum. Cunku
oyun kurmak istiyorum. Kuramiyorum. Hep hata veriyor. Yok su library yi
yukle yok sunu yap yok bunu yap.
Bunlarin kolay yolu yokmu?
Ilk linux kurmaya slackware ile basladim. Chip Ozel cdsi onunda A serisi
disketleri bozukmus. 6 ay ugrastim. Kuramadim. Butun ldp leri okudum.
Arkadasimin yazdigi 200 tezi de sildim.
Sonuc olarak Linux kurulumu kolay ama sonra uzerine yeni birseyler yuklemesi
zor bir OS.
O yuzden ben ilk kurulumdan sonra hicbir program kurmuyorum.
Rpm e hayir. Tgz asla. En iyisi dosun exeleri.