[LINUX:25764] vmware

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sat 24 Feb 2001 - 17:58:44 EET

 Selamlar

 vmware le ilgili iki problemim var

1- mandrake 7.2 altinda vmware icine solaris kurarken,
boot disketini dd kullanarak hard diske yazip, vmware
e bu disketi kullanmasini soyledim,cdromdan da kurulum
yapacak. Ancak device vs leri tanidiktan sonra bu
hatayi aliyorum, ne dersiniz ?

VMware PANIC: FloppyImage: PassThrough function not
implemented 0xE6
VMware PANIC: AIO: FloppyImage: PassThrough function
not implemented 0xE6
VMware PANIC: BUG F(566):522 bugNr=3728
Panic loop

2-
Ekran kartim riva tnt2 ultra
Mandrake 7.2 , XFree 4.0.1 , nvidia 0.96 driverlari
kullaniyorum. DGA acik. VMware 2.0.476 rpm den
kurdum. vmware icinde text mode da, misal sana pc ram
test ederken, full screen yapmaya calistigimda ekran
goruntusu gercekten cok kotu geliyor, sonra da yesil
oluyor. Kilitlenme olmuyor, ama goruntu once 4 parcaya
ayrilip soldan saga siralaniyor, hic anlasilir gibi
degil...

Bazi hint vs leri kullandim (gui.fullscreen = false ,
gui.directMK = True denedim. tam hatirlamiyorum nasil
yazildigini ama dogru yere dogru sekilde yazdim) ama
duzelen birsey olmadi.

Bir yerden okudugum kadariyla XF86Config de o ekran
cozunurlugu dogru ayarlanmamissa olabilirmis, ancak
benim X imde `ctrl alt + ` kullanarak cesitli ekran
mode lari denedim, hic birinde bir problemim olmadi...

Eskiden, boyle bir problemim yoktu, ama ne eskiydi o
zamanlar, da problem yoktu ? Redhat 6.2 uzerinde eski
nvidia driverlari ve eski versiyon bir vmware de bu
donanimda full screen gorebiliyordum. Peki simdi ne
yapabilirim ?