[LINUX:25761] Re: calismiyan komutlar (acemi linuxcu)

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sat 24 Feb 2001 - 15:33:47 EET

komut Is degil ls (kucuk harfle LS)
linuxconf calismasi lazim. bin directorylerinin birinde (/usr/sbin yada /bin
yada /sbin falan. locate ile arattir. locate linuxconf diyeceksin)
once unix isletim sistemi ile ilgili bir kitap yada dokuman bulmani tavsiye
ederim. kitap.selcuk.edu.tr de bir suru var. turkceleri de var.
ilk baslarda zor gelir, ama bir seyler yapabildigini gorunce gerisi corap
sokugu gibi oluyo.