[LINUX:25752] Re: TVCARD

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Sat 24 Feb 2001 - 09:29:17 EET

Merhaba,

XFree 4.0.1'le denerseniz basarili olabileceginiz gorusundeyim. Bende de
bt878 chipsetli inca tv explorer vardi ve calismisti, yalniz kwintv'de bir
sorun yasandigi icin xawtv kullaniyordum ve nedense kanal degismiyordu.
Sesle birlikte hersey sorunsuzdu ama kanal windowsta en son kapattigim kanal
oluyordu. Neyse, kolay gelsin.

Serdar Cevher