[LINUX:25735] Re: script+linux baslangic+xwindow baslangic

From: Mehmet Karaca (Mehmet.Karaca@ankara.edu.tr)
Date: Fri 23 Feb 2001 - 16:20:40 EET

ran # wrote:

> selam,
>
> - yazdigim bi scripti linux acilirken otomatik calistirabilmek icin ne
> yapmaliyim(yada hangi dosyada hangi duzenlemeyi yapmaliyim)
> - yine bir scripti konsol dan xwindow a gecerken otomatik calistirmak icin ne
> yapmaliyim.
> rh6.0
>
> saygilar...

selam
bir scripti linux acilirken calistirmak icin /etc/rc.d/rc.local dosyasinin
sonuna yazabilirsin.
X calisirken calistirmak icin de /etc/X11/xinit/xinitrc dosyasina ya da
/usr/X11R6/bin/startx in
sonuna yazabilirsin galiba. bu ikincisinden tam emin degilim. ama o dosyanin
sonunda soyle
bir yazi gordum ona gore belki diyom...

# various machines need special cleaning up,
# which should be done here

--

Saygilarimla...

Mehmet KARACA

Elektronik Muhendisi Ankara Universitesi Bilgi islem Merkezi Sistem Grubu

Warning! Birds are coming. Close your Windows...