[LINUX:25727] Re: basilix

From: Murat Arslan (arslanm@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 23 Feb 2001 - 11:55:50 EET

On Thu, 22 Feb 2001, Devrim SERAL wrote:

> Selamlar,
> Cevabi Murat ARSLAN'in vermesini beklerdim ama cok yogun herhalde..:)

Selam,

Malesef, makinamda 2 gun once cikan bir hard disk problemi
yuzunden (ayni zamanda basilix.org'un host edildigi ve geli$tirildigi
makinadir) zorluklar ya$iyorum. Kurulum, ayarlama, backuplardan dosyalari
cikarma vs.

> Sorun kesinlikle Browserden kaynaklaniyordur. Saat'den dolayi pek sorun
> ciktigini gormedim.
>
> Fakat setcookie calismadiginda(client tarafi icin) bu hatayi vermesi cok
> dogal mumkunse kullanicilarin IE icin security leveli Ortaya
> Netscape kullanicilari icinde disable cookie secenegini enable hale
> getirmelerini saglayin

Hernekadar geli$tirilen Basilix 0.9.8'de 1 hafta geriye donmu$ olsam da,
onu beklemenizi tavsiye ederim. Cookie/Javascript bagimsiz
olacak (oldu aslinda) ve tum browserlarda cali$abilecek.

saygilar..