[LINUX:25717] yavas internet ve netscape sorunu

From: huseyin er (yesildemir2@angelfire.com)
Date: Fri 23 Feb 2001 - 00:39:03 EET

selamlar

red hat 7.0'in problemleriyle basa cikamayinca hantalligi goze alip sistemime tekrar mandrake 7.2 yukledim ve fakat bazi sorunlar suruyor

1.walla billa dns numaralarini falan kontrol ettim. linuxconfig'in kurcalamadigim yeri kalmadi. proxy'lere baktim ama netscape hala "unable to locate www.linux.org.tr" yaziyoo birde "please check your server name" falan diyo da baska bir sey demiyo. fakat konqueror her siteye adam gibi baglaniyor. ne oluyor bu netscape'e

2.sistemime opera'nin browserini yuklemeye kalksam bunu nasil yaparim. programa iki kere tiklayinca bisey olmadi ::)))

3.yaw bu internet hizini hic olmazsa windows'un hizina biraz yaklastirmanin bir yolu yok mu. microsoft'cularin karsisinda rezil oluyorum. ooolumm linux dedigin de bu mu falan diyolar. kde 2.0 kullaniyorum. internet hizinin yavas olmasi sistemin genel hantalliginin bir sonucu olabilir mi? linuxconf'a baktim ram'lar 128, swap 502 MB gorunuyor.

ufff gene bir suru soru oldu. ee kusura bakmayin artik.

herkese simdiden tesekkurler

selam ve sevgiler

Who needs Cupid? Matchmaker.com is the place to meet somebody.
FREE Two-week Trial Membership at http://www.matchmaker.com/home?rs=200015