[LINUX:25709] Sybase ve ODBC

From: Mustafa BINATLI (linux@orbitallabs.com)
Date: Thu 22 Feb 2001 - 22:32:39 EET

Merhaba,

  Sybase Adaptive Server Aynwhere 7.0'in evalution versiyonunu kurdum.
  Hicbir problem cikmadi ve serveri, yaninda gelen demo database ile
  calistirdigimda hicbir hata vermeden calisti. Amacim Windows
  clientlardan ODBC ile baglanmak. JDBC ile cok rahat baglanabildigim
  halde, bir turlu ODBC ile baglanamadim. Server calismiyor diyor. Hic
  bunlari denemis ve basarili olmus biri var mi? Ya da fikri olan
  biri? Tesekkurler...

--
Iyi calismalar,

Mustafa BiNATLI mailto:mbinatli@orbitallabs.com Orbital Labs