[LINUX:25691] Snort hatasi

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Thu 22 Feb 2001 - 13:40:14 EET

Merhabalar

FreeBSD 4.2 Stable uzerine Snort kurdum, snort.org dan rules database
olusturdum, Configurasyon dosyasinda HOME ve EXTERNAL net ayarlarini
yaptim.

snort -A full -c /usr/local/etc/snort.conf

seklinde bir komut ile calistirinca

//----------------------------------------------------------
Initializing Network Interface...
   => Decoding Ethernet on interface fxp0
Initializing Preprocessors!
Initializing Plug-ins!
Initializating Output Plugins!

Initializing rule chains...
Segmentation fault (core dumped)

seklinde hata veriyor,

Ortamda HP switch var, tcpdump ve network analiz yazilimlari promicous modda
calisabiliyor,

Sorun nerede olabilir?

Not: snort.conf dosyasi, basindaki aciklama satirlari ile beraber 1441
satir, yani bayagi buyuk bundan olabilir mi ?