[LINUX:25689] fat 32 tan}tma sorunu ve tekrar hangi linux sorusu

From: huo er (yesildemir2@angelfire.com)
Date: Thu 22 Feb 2001 - 12:28:08 EET

selam arkada~lar

gigepi burnunda bir linux kullan}c}s}y}m
linux'a vnce makineme mandrake 7.2 kurarak girdim. fena depildi. ama yava~ gal}~}yordu. daha sonra denemek igin red hat 7.0 kurdum. daha ho~uma gitti ama sorunlar da ba~gvsterdi. ~imdi sorular}m ~unlar:

1. mandrake 7.2 gergekten bu kadar yava~ m} ve red hat nigin bu kadar h}zl}. sorun benden mi yoksa dap}t}mdan m} kaynaklan}yor. hangi dap}t}ma devam etmemi vnerirsiniz. (her iki s|r|m|n de ingilizcesini kullan}yorum, makinem 128 mb ram p3 550, tnt2, live value, us robotics fax/mod)

2.mandrake makinemde windows 98 kurulu olan quantum'un 4 ayr} disk partitionunu da .../mnt dizini alt}nda kendilipinden tan}rken red hat sadece kendisinin kurulu oldupu seagate diskini tan}yor. diper diski mount -t vfat komutu ile tan}tmaya gal}~t}p}mda sadece hda1 bvl|m|n| gvr|yor ve ayn} diskin diper partitionlar}n} "hda zaten mount edilmi~ durumda" gibi bir mesaj vererek tan}m}yor.

3.internet baplant}s}n}n linux'ta windows'a gvre daha h}zl} oldupunu duymu~tum. fakat bende mandrake'de neredeyse windows'un yar}s} kadar gergekle~ti. red hat'ta browserler sitelere baplanamad}k diye bir mesaj gvnderdi (DNS numaralar}n} dopru girdim). bu h}z yava~l}p} nigin olur.

4. mandrake'de netscape "unable to locate www..." gibi bir mesaj gvnderirken coqueror her siteyi ag}yor. red hat ise hig bir browser'i gal}~t}rm}yor. fakat ping komutu gal}~}yor.

5. son olarak red hatta linuxconfig program} gal}~m}yor.

evet fark}nday}m gok oldu. ama bu yolu bize siz k}demli linux dostlar} gvsterdiniz. cevap verme k|lfetine de katlan}rs}n}z san}r}m.

selam ve sevgiler

Who needs Cupid? Matchmaker.com is the place to meet somebody.
FREE Two-week Trial Membership at http://www.matchmaker.com/home?rs=200015