[LINUX:25684] Re: Ekran karti

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 22 Feb 2001 - 10:51:46 EET

HO> Herkese Merhabalar,

HO> Listeye yeni üye oldum bir sorum olacak yada asmaya çalistigim bir problem
HO> var;
HO> RedHat 6.2 yi kurduk ama birtürlü ekran kartini (Ekran kati Intel 8285)
HO> tanitamadik.
HO> Ekran karti kurulumu ile ilgili (özellikle de intel) detayli bir döküman
HO> nerden bulabilirim
HO> Yardimlariniz için simdiden tesekkürler
HO> Ve herkese Linux'lu günler...

Biraz beklenmedik bir cevap :P ama intel in kendi sitesinde arastirma
yaptiniz mi ? Kendileri linux destegi veriyor, ve sitesinde search
dugmesi mevcut.

Normalde linux.org.tr ye bir bakin derim, orda i740 vs dokumanlari
mevcut, ama sizin ekran kartinizi tanimiyorum.

Bir baska alternatif ise, linhardware.org . Her turlu donanim
bilgisine oradan ulasabilirsiniz, diycektim ki domain kaydinin suresi
dolmus, bilmiyorum arada bir kontrol edin, tekrar ayaklanabilir.

Bir de, ekran kartini grafik mode da tanitmak icin dokuman
ariyorsunuz, dolayisiyla grafik mode programiniz Xwindows un sitesine
bakmanizi oneririm, belki yeni bir versiyon cekmek isinizi gorebilir,
orda desteklenen ekran kartlari listesi mevcut.

 Onur