[LINUX:25675] Re: YNT: Re: FW: ide-raid hakkinda bilgi...

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Wed 21 Feb 2001 - 20:02:51 EET

On Wednesday 21 February 2001 15:07, you wrote:
> software-raid konusunda ayrintili bir bilgi ve extra olarak bu konun
> linuxla cozumlenmesininde bulundugu bir kaynak tavsiye edecek olan bir
> arkadas var mi acaba?

Cik, valla tavsiye etmiyorum, bence kullanilabilecegi tek mantikli yer icinde
muhim datanin olmadigi RAID-0 configleri olabilir.

Ben birazcik test yaptim. Mesela RAID-1 sistemide raid partitiona copy
yaparken disklerden birini soktum. Bazen sistem hang oluyor bazen olmuyor.
Diskleri sokup takmak icin komut girmeniz lazim vs.

Onemli bisiler tutacaksaniz illaki hardware olsun. Ama ide olur ama SCSI olur
o artik butceye kalmis bisi. Ayriyettene sahsen Adaptec in SCSI raidlerinden
pek memnun kalmadigimida belirtiim. (Nacizane sahsimin hatlari oldugunu da
varsayiyorum ama genede memnun kalmadim ooole iste)

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator