[LINUX:25653] RE: ide-raid hakkinda bilgi...

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Wed 21 Feb 2001 - 11:07:10 EET

Promise chip setli ULTRA66 kartlar var, bunlar RAID olarak degilde
sadece ULTRA66 destekli olarak calisiyor ve Linux 2.4.X kernelda
problemsiz calisiyor,ben linux da kullandim 2.4.0 kernel ile
hic problem yasamadim, ayrica ayni karti FreeBSD 4.2 de kullaniyorum
extra bir kernel konfigrasyonu gerektirmeden hic problemsiz calisiyor,
fakat dedigim gibi benim kullandigim kart RAID karti degil, sadece
ULTRA66 destekliyor.

iyi calismalar
Serhat