[LINUX:25638] Turkce karakter

From: Mehmet Melik Kose (melik@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Tue 20 Feb 2001 - 20:33:00 EET

"/etc/X11/XF86Config-4" dosyasini buldum ve icinde fontlarla ilgli oldugunu
sandigim su satirlar var:

# Multiple FontPath entries are allowed (they are concatenated together)
# By default, Mandrake 6.0 and later now use a font server independent of
# the X server to render fonts.

    FontPath "unix/:-1"

EndSection

turkce karakterleri gorebilmek icin ne yapmaliyim burda.
Cevaplar icin simdiden tesekkurler.

--
Mehmet Melik Kose