[LINUX:25633] Re: kernel 2.4 ve moduller

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Tue 20 Feb 2001 - 17:32:46 EET

modul icin modutils paketi gerekiyor, diger paketler icin
Documents/Changes e bakarsaniz;

o Gnu C 2.91.66 # gcc --version
o Gnu make 3.77 # make --version
o binutils 2.9.1.0.25 # ld -v
o util-linux 2.10o # fdformat --version
o modutils 2.4.0 # insmod -V
o e2fsprogs 1.19 # tune2fs --version
o PPP 2.4.0 # pppd --version

2.4 kernel bu paketlerin güncel sürümlerini istiyor

iyi calismalar
Serhat

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html