[LINUX:25630] Re: Yeni Linux kullanicisi

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 20 Feb 2001 - 16:24:17 EET

MMK> 3) Bilgisayarima uzaktaki bir sistemden baglanip internetten bir dosya
MMK> download et gibi emirler verebilmem icin ne yapmam lazim.
MMK> Cevaplar icin simdiden tesekkurler.
MMK> Mehmet Melik Kose

sanirim ornek olarak arkadasin yapmak istedigi soyle...evden ofise
baglanacak..ofisteki bilgisayarina su dosyayi internetten indir
diyecek..sonra baglantiyi kesecek..ofisteki bilgisayarda internetten dosyayi
indirmeye devam edecek..(bunun icin aklima biraz haylaz fikirler geldi
konuyla alakasi var mi bilmem ama bundan sonrasi sahsi fikirlerim
1..ofisteki network leased line ile internete bagliysa dosya indirmek hizli
ve masrafsiz olur sizde dosyayi rahatlikla eve goturebilirsiniz..
2..ofisteki bilgisayarda dial up ile bagliysa telefon faturasi is yerine ait
olur yine masrafsiz olur..tabii sizin icin..bunlari niye mi soyledim? aklima
geldi de ondan ama kotu niyetli kullanilir ama iyi niyetli..sonucta her sey
vicdana kalmis..