[LINUX:25569] Re: yardim ve sikayet (Fwd)

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 19 Feb 2001 - 12:09:16 EET

2.4 serisi kernel bile olsa udma destegi verilmeden derlenirse gormeyecektir
haliylen. Disk suruculari modul olarak kullanamadigimizdan (eger bir ideden
start alip udma ikincil kullaniliyorsa o baska) kernele koymak gerekiyor ve
haliyle kernel sisiyor. Belki ekonomik olsun diye (kernel acisindan) bu
destek eklenmeden derlenmis bir kernel kullaniliyordur.

Dogan.