[LINUX:25567] proftpd hakkinda yine

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Mon 19 Feb 2001 - 12:08:50 EET

selam,

   murat koc'un maile vermis oldugu cevaba istinaden tekrar gozden gecirdim,
hatta termplate lerdan tekrar yarattim proftp.conf dosyasini ama hala eskisi
gibi virtualhost olarak baglatamiyorum. ayni zamanda virtualhost altinda
anon olarakda baglatamiyorum. acaba benim server ayarlarindan bir seyler
olabilirmi diye dusunmeye basladim.

  1. bu proftp standalone calismasina ragmen ftpaccess, ftpusers ve
/pam.d/ftpd dosyalariyla bir baglantisi varmi, yada baskalariyla?

  2. bu benim dns kayitlarimla ilgili olabilir mi? ben nslookup ile domain
name su sekilde baktigimda

  nslookup ftp.murtix.com
   Server: ns1.minerva.net
   Address: 216.139.124.91

   Name: murtix.com
   Address: 216.155.47.195
   Aliases: ftp.murtix.com

  diyerek bir Alias cikartiyor. HAlbuki diger bir siteye baktigimda bu Alias
cikmiyor, bu olay, bu probleme neden olabilir mi?

   3. Bir de bu virtualhost ayarina nerden bakiyor da buluyor proftpd.conf?
Cunku herhangi bir ip numarasi yazdigim yok. Gidipde bu hostu httpd.conf dan
bulacak oldugunu da sanmiyorum.

   ben bunlari anlamaya calisiyorum. yardimlarinizi bekliyorum. tesekkurler.