[LINUX:25525] tv karti

From: Mehmet Akcay (akcaymeh@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 18 Feb 2001 - 03:36:59 EET

Merhaba,
Oncelikle kullandigim kernel 2.2.14 ve suse dagitimini kullanmaktayim. TV
karti ise Flyvideo98. bttv driveri ise bttv-0.6.4.

bttv driver dizininde update dosyasinin icindeki ifadelerden
card= kismini 19 yani Flyvideo98 e ayarlayinca cok dusuk bir sekilde ses
alabilmeme ragmen card=0 (autodetect) veya card=10 (Hauppage (bt878))
kismini yazdigimda ise cok net goruntu alabilmeme ragmen bu seferde ses
alamiyorum. card=0 iken 0-7 arasi butun Tuner type degerlerini denememe
ragmen sonuc alamadim. Ya goruntu de kayboldu ya da aynen kaldi.
Ayrica radio dan da ayni sekilde hicbir sekilde ses alamadim. yardimci
olabilirseniz cok sevinirim.

IYI GUNLER