[LINUX:25522] RE: data + muzik CD yazma

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Sat 17 Feb 2001 - 22:59:46 EET

Merhaba,
Muzik CD' si yapmak icin adam gibi bir program olmamasindan sikayet edenler
kervaninda sizi de gormek ne guzel :) Gercekten de dokuz takla atmadan adam
gibi bir muzik CD' si yapamiyorum.

freshmeat' te mp3burn adli bir program bulabilirsiniz ama bu program da
genelde bir ise yaramiyor.... genelde calismiyor, basarisiz.. Yine en iyisi
sox ile dosyalari raw formata cevirip cdrecord' a -audio parametresini vererek
yazmaktan geciyor. Ama Windows altinda nero gibi programlarda yapabildigimiz
gibi sarki sonlarinda 2 sn bosluk, effect verme (fade out, fade in, amplitude,
normalization, chorus, delay) gibi ekstra ozelliklerden maalesef ki henuz
yoksunuz.

yanlis hatirlamiyorsam GNOME altinda calisan gcombust programinda da audio CD
diye bir tab gormustum ama ne kadar basari elde edersiniz bilemiyorum. Eger
benim gibi cok sayida Audio CD yaratiyorsaniz ve ekstra ozelliklere ihtiyac
duyuyorsaniz maalesef ki Windows' a talim edicez gibi duruyor.

Bilmedigim bir program kesfetmis birisi varsa ona minnetlerimi sunarim.

--
Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak