[LINUX:25504] Ilginc bir bug olabilir

From: Ahmet YAZICI (ayazici@cemre.net)
Date: Sat 17 Feb 2001 - 15:31:59 EET

Merhabalar ,

Listeyi boyle bir problemle rahatsiz ettigim icin ozur dilerim ama

kmail kullaniyorum bugun biraz abartan maillerimi alirken zaten acik bir
session olmasina ragmen arkadas atlayip bir daha almaya basladi. olay biraz
dikkatimi cekmisti daha sonra ilk sessiondaki mail alma isleminin henuz
bitmedigini yani bilmem kac mb maili hala aldigini gordum ama bir dakika
araliklarla tekrar yeni mailleri kontrol ettigi icin altta maillleri alirken
ustte de hata veriyordu .... :-)

--
Ahmet YAZICI
ahmet@cemre.net