[LINUX:25486] Re: [Modify DNS]

From: Nusret Kurar (nusret@flashajans.com)
Date: Sat 17 Feb 2001 - 01:08:17 EET

http://mydomain.register.com adresinden kulanici adi,sifre ve domain
adinizla login oluyorsunuz.
karsiniza cikan sayfada "Domain Name servers (DNS)" linkine tiklayip
karsiniza o anki dns server larin ismi cikiyor onlarin yerine istediginiz
serverlarin dns lerini yaziyorsunuz ve hemen altta "Would you like to make
these changes?" seklindeki yazinin altindaki yes butonuna tikliyorsunuz ve
1-2 dakika icinde mailinize bir mektup geliyor o mektubun icindeki
http://mydomain.register.com/ns.cgi/xxxx/vsvs/12354556 seklinde bir link
gonderiliyor o linke tikladiginiz zaman degisiklikler yapilmis oluyor.