[LINUX:25483] Re: Modify DNS

From: Mustafa BINATLI (linux@orbitallabs.com)
Date: Sat 17 Feb 2001 - 00:10:51 EET

Merhaba,

Ben Amerikadaki sirketlerden (Network solutions, vb) bir turlu modify
islemini gerceklestiremedim. Modify icin 70 dolar gibi fais bir fiyat
istiyorlar :) Ben de cozum olarak Ingiltereden easyspace.com'a registrar transfer
yaptim ve oradan rahatca modify yaptim. Bana toplam 30 dolara mal oldu
ve domainim suresi 2 sene daha uzadi. Bu transfer islemini easyspace
tamamen kendisi yapiyor. Siz sadece onlarin gonderdigi formu
imzalayip, onlara faxliyorsunuz. Size bu cozumu tavsiye edebilirim.

Iyi calismalar.

--
Mustafa BiNATLI                           mbinatli@orbitallabs.com
Orbital Labs