[LINUX:25469] YNT: pc-lab tekrar

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 18:09:17 EET

MAILLERINIZ BILEN YADA BILMEYEN HERKES TARAFINDAN OKUNUYOR.AMA BILMEYENLER
(BUNLARIN ARASINDA BENDE VARIM) SIZE CEVAP VERMIYOR YADA BASIT ANLAMDA
VEREMIYOR.BILEN ARKADASLARIN ISE YA BOSVAKITLERI OLMUYOR YADA BOSVAKITLERI
OLMADIGI ICINDE OKUYAMIYORLAR..BENDEN ACIKLAMA KISMI BU KADAR..DIGER
ARKADASLAR EKLEME YAPARLARMI YOKSA CEVAP MI VERIRLER ORASINI BILEMEM..