[LINUX:25450] Fw: startx

From: latife zeytineli (lyolac@mku.edu.tr)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 15:10:03 EET

x windows birturlu calismiyor.
redhat7.0 kurdum.Kurulum sırasında Xconfigurator ile ilgili pencere gelmedi.simdi startx,Xconfigurator,SuperProbe yazıyorum "command not found" mesajını alıyorum
X > /tmp/x.out 2>&1
komutu yazdıgımda hicbir hata mesajı almıyorum.
/usr/X11R6/bin dızının altında
XF86_VGA16, fsinfo,fslsfonts,fstobdf, mkfontdir, xfs dosyaları var./etc/X11 dizininin altinda XF86Configve prefdm dosyaları var.X dosyasının linki var./usr...da.applnk ve fs dizinleri var. X server kurulmamıs olsa bunlar olmazdı dıye dusunuyorum.Ekran kartim "nvidia vanta".rpm olarak kurmak istedigimde bana bagımlılık hatası gıbı mesaj alıyorum.Yardımcı olursanız cok sevınırım.
İyi calışmalar