[LINUX:25454] KDE+GELECEK hede ve hodo

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 15:11:30 EET

Yuh be yuh,
Galiz kufur edicem, sonra ben kotu olucam.

Ulan bir turlu kurtulamadik shu sogan basi zihniyetinden. Arkadas ne var yani
adamlar oturmush Turkce yapmis, ellerine kolarina saglik. Aslan gibi olmus,
%90 ihtimalle Linux Deskoplarimizda bunnari kullanacagiz.

Iki gidim destek olacagina, millet birbirine camur atiyor. Olmazki gozum,
bu topragin adami olmanin en onemli arizalarindan biri olan sogan basi
kulturune genetik olarak mi artik ne biliim bi sekilde bagliyiz anladikda OSS
kulturunden hic mi bisi almadiniz arkadas ya.

Nedir bu ya, her is yapan adama camur atmak bu ulkenin standart davranis
tarzi olmaktan ne zaman cikacak. Birakin kardesim lagara lugarayida isinize
bakin isinizeee.

Delikanli olan oturur daha iyisini yapar. Yok bilmem kim ne kadar destek
vermiste yok bilmem neymishte. GNU / Linux devletin hangi tarafindaki adamin
cebine 5 kurus koyarki ? Otursun devlet bu tur projelere destek versin?
Devletten destek almaniz icin once devletin iligi kurumunun ilgili sahsina
sizin destek olmaniz lazim.

Bakin burada net bir sekilde soyluyorum. GNU / Linux camiasi ve is modeli
bilinen modellerden farklidir. Her kim saga sola pislik atip camura yatarak
bisiler kazanacagini zannediyorsa. Kim kasaba uyanikligi yapiyorsa yaptigi
eninde sonunda gelir yakasina yapisir.

Iyisimi ceneyi keselimde isimize bakalim. Pengunista sinifi adamlar
oldugumuzu var sayiyorum dedikoducu mahalle karilari degil...

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator