[LINUX:25446] Re: Genc Linux'cular araniyor!

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 13:28:31 EET

>Iste arkadasim bunu üniversiteye gitmeden anlayamazsin.Orasi sadece
bilgi
>için degil kisinin gelisimdede(kisilik olarak) buyuk rol
oynuyor.Verdigi
>bilgi ise tartisilmaz.Bunuda gitmeyen anlayamaz zaten.

KE-SIN-LIK-LE katilmiyorum!
Imaj hicbirseydir... Bilgi hersey diyorum. Sahsen 7 yildir universite
okuyorum (7 yil olmasinin sebebi ise bilgisayardir bunu da ifade
edeyim) ancak bilgi ve is yapabilirlik yonunden degerlendirirsek, is
tecrubesi ve linux tecrubesi benden fazla olan birinden ne gibi ustun
bir yanim olabilir ki? Sirf diplomaniz var diye size is verip zaman
ve para kaybeden/kaybetmeyi goze alan yoneticiler basarili birer
yonetici degildirler. Sadece etikete onem veren basarisiz kisilerdir,
cunku onlar da sirf diplomalari var diye oralara getirilmislerdir.
 Merak etmeyin, 7 sene okudum... Hicbirsey kacirmadiniz o
universiteyi okumayarak...Ha belki Uludag Universitesinde olsaydiniz
Linux ile ilgili destek ve taraftar bulacak ve uygulama imkani
bulacaktiniz.. Ama bunu her yerde zaten yapabilirsiniz..

Bu arada asil konuyu epey dagitmisiz. Is ilani veren arkadas kusura
bakmasin.
Iyi calismalar.