[LINUX:25440] Modify DNS

From: Linux Burak (buraklinux@yahoo.com)
Date: Fri 16 Feb 2001 - 12:04:33 EET

Şirketimize ait bir DNS hakkında register.com dan host
name hakkında modify yapmak istiyorum.Fakat help'inde
modify DNS diye bir seçenek var iken ben kullanıcı
name ve password'umla girince böyle bir seçenek
gözükmüyor.
Bir nedenden dolayı beni engelliyor olabilirmi?Daha
önce başına böyle birşey gelen varmı?
Bu arada support'a da bir mail attım cevap gelmedi.
Teşekkürler....