[LINUX:25417] Re: Mandrake 7.2, GeForce, OpenGL ve genel bir soru

From: Oguz Kutlu Asik (oguz@k2net.com.tr)
Date: Thu 15 Feb 2001 - 16:40:13 EET

http://faqs.lokigames.com/faq.php3?view=index&product=GL40

adresinde nvidia chipsetli kartlar icin bir faq ve driver install u
kontrol icin "nv_check.sh" script i mevcut.

x sunucunun baslangicindaki mesajlari gormek icin sunucuyu

X > /tmp/xserver.out 2>&1

seklinde baslattiktan sonra ctrl+alt+backspace ile sunucuyu oldurup
xserver.out dosyasinin icerigini kontrol edebilirsiniz.

X Window System (X windows degil) unix turevi isletim sistemlerinde
(Linux, OpenBSD, FreeBSD, Solaris vs) kullanilan grafik arabirimlerinin
genel adidir. Xfree86 nin diger X Window sistemlerinden farki acik
kaynak kodlu bir X Window sistemi olmasidir. Piyasada unix turevi
isletim sistemleri icin uretilmis bircok ticari X Window Sistemi de
mevcuttur.

Love + respect

Oguz